2012. december 1., szombat

2. Kritikám :D

just dreaam.*



/Kinézet/

A háttér nagyon zavaró, olvasás közben elvonja az ember figyelmét és cikázik a szeme, hogy a szövegre tudjon figyelni. Az ismertetőt se lehet tőle látni csak, ha kijelölöm. Ezt minél előbb cseréld le szerintem. A fejlécet pedig igazítsd középre. Egyébként a színek nekem tetszenek, harmonizálnak egymással.

/Történet/

Nekem tetszik a történet és az írásmódod is. Nekem bejött, vannak apróbb hibáid, de nem olyan nagy számok. Írásjelek lemaradnak, elírások, egy-két mondatot nem jól fogalmazol meg és néha van helyesírási hibád is. De ezeket leszámítva szerintem ügyes vagy, persze van hova fejlődnöd. De csak így tovább!:)

                                                              Flóraa

1 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó . Az egész odal csak nagyo késő jönnek új részek

    VálaszTörlés