2012. szeptember 29., szombat

21. Say what??


21. rész - Say what??

//Liam szemszöge//
Azért az fájt miután írtam neki egy levelet és még is Niallt ölelve távozott az ajtón. Szerintem abba levélbe mindent elmondtam neki. Tudom nem várhatom hogy egyből a karjaimba ugorjon de legalább ide jöhetne és legalább csak barátok maradnánk. Nem szerethet egyszerre két fiút de valahogy érzem még ő is szeret valahol mélyen. Tudom hogy féltékeny és hogy tudna szeretni is. De annyira boldognak látszik,amikor Niallel van. Majd ha ő boldog Niallel én boldog leszek Zsülivel. Ha ő boldog lehet akkor én is,csak én legbelül még mindig szeretem és ez az érzés nem múlik el. Remélem Zsüli belemegy ebbe a kis játék"-ba. Vagy hanem nem mondom el hogy játék. Hanem elhitetem vele hogy szeretem.- kimentem az ajtón beszálltam a kocsiba és a város felé vettem az irányt.

//Zayn szemszöge//
Antóval feküdtem az ágyba és csak simogattam a fejét.
-Olyan jól tudsz hazudni.- mondtam mosolyogva
-De hát nem mondhattam Harrynek hogy nem is barátnőmhöz megyek aludni hanem veled fogok.- röhögött Antó
-Hát nem is tudom egyszer el kellene neki is mondani.- kacsintottam
-De én őt is szeretem.- nézet rám kerek szemekkel
-Értem de most velem vagy.- és magam állá fordítottam.- És most megbüntetlek a füllentés miatt.- nevetem és végi simítottam a combját
-Jaj ne kérem ne tegye ezt.- és csók csatát kezdtünk
-ÉN.- csók.- TÉGED.- csók.- SZERETLEK.- csók.- NAGYON.-szenvedélyes csók.
-ÉN.- csók.- SZINTÉN.- csók.- NAGYON.-csók.- SZERETLEK.-épp még jobban magamhoz húzni amikor megcsörrent a telefonom
-Ahhh ezt nem hiszem el.- nyúltam az éjjeliszekrény felé a telefonomért. Ismeretlen szám volt.- Hallo. Zayn Malik.
-Jó napot a kórháztól hívom. Csak arról szeretném tájékoztatni hogy egy ismeretlen lány került be a kórházba. Fejbe lőtték és cuccai közt egy telefon számot találtunk ami jelen esetbe ezek szerint a magáé.- közölte a nő
-Mi??? Ki az a lány hogy néz ki vagy mi??- kapkodtam
-Egy kb. 18 éves szőke hajú lány sápadt bőrű. Hát középig érő hajjal.- tájékoztatott
-Nem, nem hiszem el. Azt hiszem tudom ki ez a lány.- fogtam a fejemhez
-Mi? Milyen lány?- nézet aggódva de én csak intetem neki.
-És most hogy van?? Vagy mi van vele?- ültem fel az ágyban
-Nem rég műtötték meg. Még vár rá egy műtét. Az állapota nem teljesen stabil.- mondta a nő semlegesen
-Mi az hogy nem teljesen stabil? Jó mindegy. Most azonnal indulok.- mondtam és rácsaptam a telefont majd a ruháim után nyúltam hogy felöltözzek
-Most hova mész?? Mi van?? Mi történt?? Milyen lány??- rántotta vissza a kezem
-Ahova te is. Öltözz indulunk a kórházba.- mondtam mérgesen
-Jól van akkor öltözöm.- mondta és elment a fürdőbe. Rosszul éreztem magam nem tudom hogy történt és ki volt az. Nem hiszem el az én hibám hogy elengedtem a kezét és nem voltam vele.  Miért ilyen nehéz? Miért kell nekem egyszerre két lányt szeretnem? Miért nem tudtam csak Fannyt szeretni? De mindegyik lány különleges és imádom. Eszembe jutott az a mondás hogy ha egyszerre két embert szeretsz, válaszd a másodikat, mert ha az elsőt igazán szeretted volna, nem szerettél volna bele a másodikba.
//Antó szemszöge//
Nagyon izgulok Fannyért. Tudom hogy nem kellet volna. És mi lesz ha ... nem, nem, nem ! Nem is gondolok ilyenre. Azt hiszem el kell engednem Zaynt. Ekkor megcsörrent a telefonom... Dóri volt az.
-Szia Dóri!- szóltam bele a telefonomba
-Szia Antó! Jövő héten már megyek haza. Mi van veletek??
-Ó az jó... egyébként van egy rossz hírem.- mondtam úgy hogy majdnem a sírás kerülgetett
-Ugye nem gyújtottátok fel a házat?- mondta rekedt hangon
-Nem Dóri... Fannyról van szó!- szóltam rá mérgesen
-Mi történt vele??
-Hát valaki fejbe lőtték és most a kórházban fekszik... és nem valami stabil az állapota!- mondtam és egy könnycsepp gurult le az arcomról
-Jaj ne... Apu ki fog nyírni! Azt mondta ha árkinek bármi baja esik akkor Neked haza kell menned... nekem az nem jó... nem akarok egyedül itt lenni. Elég volt 4 évig egyedül itt kint élnem.- mondta
-Majd kitalálunk valamit.- fogtam a fejem
-Ó... várj ... hív apu! Tartsd egy kicsit.
-Ok.- eközben felvettem a nadrágom majd a cipőm és már a pólómat is.
-Nah itt vagyok!.-Mondta Dóri a telefonba
-Ugye nem mondtad el neki??-kérdeztem
-Még nem de., ha még egy baleset. akkor szólok neki!- mondta semlegesen
-Ok Dóri. Köszi de most mennem kell! Szeretlek! Szia!
-Szia! Jó legyél!- mondta
-Ok. Szia.- tetem le a telefonom

//July szemszöge//
-Minden rendben??- kérdezte Niall
-Igen csak valaki kicsit oldala ütőt de semmi csak menjünk haza.- fogtam meg az oldalam
-Rendben.- és megfogta a kezem és elindultunk haza. Mikor beléptünk a házba Eleanor, Louis és Harry meg Zsüli ültek a tv előtt.
-Na mi van kibékült a párosunk.- állt fel Louis
-Igen Louis kibékültünk.- kacsintottam
-És megmutattad neki??- kérdezte Eleanor
-Jaj tényleg még nem.- mosolyogtam
-De mit??- nézet rám Niall de én csak megfordultam és levetem a felsőm.
-Hát ezt.- és a tetkómra mutattam.
-Ez nagyon szép.- és végig simította a hátam ahol a tetkóm volt
-És aszem a következő egy sor lesz a levélről amit tőled kaptam.- vetem vissza a felsőm
-Őm igen a levél. El kell mondanom valamit a l levéllel kapcsolatban.- hajtotta le a fejét
-Persze mondjad.- fogtam meg a kezét
-Azt a  levelet nem én írtam én csak a reggelit vittem neked

Sziasztok egy kicsit későn hoztam ezt a részt de nagyon kemény a 7. osztály és nincs sok időm. Így is a részeket az osztálytársammal órák alatt írjuk. Nagyon köszönöm hogy így még suli alatt is akad pár olvasom ár annak nem örülök hogy amióta eltöröltem azt a komis  meg tettszikes szabályt azóta volt olyan rész aminél egy komi se volt. Tehát ezzel arra szeretnék kilyukadni hogy vissza fogom vezetni.
Előzetes: A legszebb érzés, ha rád gondolok, ha rólad álmodom. a legszebb érzés, ha hozzád érhetek és ha veled ébredhetek.- és egy könnycsepp gurult végig az arcán
És akkor újból a követelmény 4 komi és 6 tetszik. Jó olvasást July xx

7 megjegyzés:

  1. Ez nagyonjó*--* de az előzetest nem nagyon értem:D
    de csak így tovább:)

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek az elöttem szólóval:D nagyonjó rész let:)
    már alig vártam :D köszönöm::D
    és ti meg komizatok xd

    VálaszTörlés
  3. Nagyonjó:D de hary és anto mior buknak már le:(?
    és fannit ki lőtte le?:O

    VálaszTörlés
  4. Szia Tök jó csak kérlek hozd akövit egy kicsit gyorsabban :)

    VálaszTörlés
  5. Csak egy kérdés. Mi van ilyenkor a nyakláncal amit még az elején adott harry antónak hogy így mindig az eszébe jusson?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez jó ötlet xdd most hogy mondod ezt el is felejtetem :D

      Törlés
  6. Megvannak a komik és a tetszikek:)Jöhet a kövii:P

    VálaszTörlés