2012. szeptember 7., péntek

20. Egy csodás nap de nem mindenkinek


20. rész- Egy csodás nap de nem mindenkinek


//Fanny szemszöge//
Hirtelen valami a fejemhez csapódik.A földön fekszek.Sötétség.Nem érzek semmit,nem érzek fájdalmat.Majd a kezemet lassan a fejemhez emelem.Valami végig folyik  kezemen,ahogy oda nyúlok.Szememet próbálom lassan kinyitni.Majd elemelem a fejemtől  a kezem és végig mérem mi is van rajta.Vérzik a fejem,majd hirtelen elsötétül minden.Úgy érzem mintha aludnánk és még mindig nem érzek fájdalmat.Testem teljesen elkenődök a földön és most már se hang se kép.Meghaltam??Vagy még élek,nem tudom.Majd hirtelen egy mentő kocsiban ébredek amint újra élesztenek.Te hát meghaltam....Ilyen a halál,sötét és magányos.Az autó csak száguld velem.Egy mély hangot hallok meg amint a műtő felé tolnak.
-Minden rendben?Tudja hol van?-Kérdezgette a hang egyre jobban,de én csak bólogatni próbáltam.Aztán megint sötétség és még egy utolsó kép,amint a doktorok és a nővérek alkotta csoport körbe áll.

//July szemszöge//

Másnap reggel elég korán keltem. Mikor kinyitottam a szemem Niall nem volt mellettem. Ekkor eszembe jutott nem is lehet mellettem hisz összevesztünk. Erre elszomorodtam,mert már hiányzott,hogy mellette kelljek fel és lássam amikor rám mosolyog.Ma elhatároztam, hogy ma mindenképpen kell vele beszélnem. Ekkor megpillantottam az éjjeliszekrényen egy kis tányért .

 -Hmm..gofri,imádom.Elvettem a tányért és akkor láttam hogy van egy levél is. Egy levél amiben ez állt: Hiányzol. Napról napra egyre jobban, a beszélgetések, és Te magad. Hiányzik, amikor este már alig bírtam nyitva tartani a szemem, de te még nem köszöntél el, így maradtam, csak neked írtam, és csak miattad volt jó kedvem. Igaz, sokszor veszekedtünk, és igaz nem ismerlek annyira, de egyet tudok. Hiányzol a monoton kis életemből. Néha, azon gondolkozom elmondom, de mivel semmit nem változtatna a helyzeten nem teszem és mivel nem tudom nagyon a szavakat sem megváltoztatni, és igen egyhangúnak és átlagosnak tűnik, de hiányzol, nagyon. Ezen a kis levélen elmosolyodtam.Most már tudtam,hogy Niall volt aki írta a levelet,és ő is hiányzott már nekem. Felálltam az ágyról és kifutottam egyenest Niall szobájába. Aludt a kis drága míg én csak bebújtam mellé és átöleltem amire ő is felébredt.
-Szia!Hát te??- kérdezte Niall meglepődve
-Megkaptam a levelet a reggelit és csak annyit akarok mondani hogy te is hiányzol. Ahogy a levélben te is hiányzol monoton életemből és nem tudom elégszer elmondani hogy bocsájts meg a csók miatt most már csak téged szeretlek. És soha de soha nem hagynálak el.-mondtam és még szorosabban öleltem a fiút
-Jaj,kicsim én is szeretlek,és nagyon sajnálom. Nagyon sajnálom az hogy így kiborultam egy csók miatt.
-Semmi baj,már megbocsájtottam.- öleltem ahogy csak tudtam
-Ne mára mit tervezel??- kérdezte
-Semmit.Miért?? De mondjuk jó lenne egész nap így marad csak ketten nem mozdulni ki a szobából.- nyújtózkodtam ki
-Hát én másra gondoltam.- kacsintott
-Ajh..te!Na menjünk öltözzünk fel. De tulajdonképpen hova is megyünk??- kérdeztem
-Az legyen meglepi.- ölelt át
-Ezt most már másodszorra játszod el. Kicsit újíthatnál is.- nevetem
-Haha..akkor ne legyen meglepi???
-De jól van akkor öltözök de legalább  azt mond meg hogy milyen legyen az öltözék sportos vagy éppen csinos vagy egyáltalán.
-Legyél csinos.. de mondjuk te minden hogy csinos vagy.
-Hát ez azért sokat segített de azért veszek fel fürdőruhát mert Kaliforniába vagyunk.- nevetem
-Ahogy gondolod.- forgatta a szemét
Átmentem szobámba és csak keresgéltem a ruhák közt. Nagyon izgultam hogy újból együtt vagyunk. Azt hittem soha nem bocsájt meg. De akkor is le kell rendeznem a dolgokat Liammel nem kerülgethetem öröké hisz ő is a banda tagja. Úgy döntöttem egyszer vele is le kell ülnöm beszélni,hisz már rég nem beszéltünk. De  félek félek hogy megint bele szeretek hisz az az érzés még mindig bennem van. Próbálom Niall mellet kiölni magamból de nem tudom teljesen kiirtani. Nehéz elviselnem hogy a szívemben hagyta lábnyomát. Ajh,nem tudom mit csináljak.Egyszerűen nem tudom. De most Niall a fontos vele lesz randim nem pedig Liam. Úgyhogy gyorsan felvettem a ruhám amit kiválasztottam és lementem a nappaliba,ahol a többiek már ott voltak. Niall ott ült a nappaliban és amikor meglátott szinte felcsillant a szeme.
-Na kész vagy? Hűha de szép vagy.- állt fel
-Köszönöm. Igen indulhatunk.- majd kézen fogtam és elindultunk ki az ajtón -Na és hova megyünk??- kérdeztem
-Hát még jó hogy hoztál fürdőruhát mert azt szándékoztam tervezni hogy az egésznapot a tengerparton töltjük.- mosolygott
-Na az jóó.Úgyis olyan jóó idő van. De te nem hoztál semmi napszemüveg vagy valami álcázó cuccot.- lepődtem meg
-Oohh basszus tényleg.. Ez eszemben se jutott most tönkre tetem az egész napot.- szomorodott el
-Semmi baj,csak nincsenek olyan sokan. Különben is ha meg sokan lenének majd bele olvadok a rajongok közé.-nevetem
-Ez igaz,de remélem nem tépnek szét minket,nem szeretném ha újból a kórházba kerülnél.
-Ennyire durvák??- ijedtem meg
-Háát ne akard tudni milyenek ha meglátnak minket..- rázta fejét
-Hát most már mindegy mert itt vagyunk a parton.- álltunk meg egy pálma fa alatt
Leterítettünk egy plédet és bementünk a vízbe. Csak úsztunk majd hirtelen Niall eltűnt a vízben.
-Niall?......Niall?-Semmi hang,-te úristen..hol lehet??- ekkor valamit éreztem a lábamnál és egyre magasodni kezdtem. Niall volt alattam én meg a nyakában.-Te..már azt hittem,hogy....
-Mit? De előtte...-és beledobot a vízbe
-Ezt vissza kapod,csak figyeld meg.-és bele löktem a vízbe
-Hahaha.- nevetett Niall felállva a vízből. Majd felkapott és elvitt a takaróra. Csak élveztük egymást társaságát,beszélgetünk és csók csatákat vívtunk. Egyszer csak azt vettük észre hogy kezd lemenni a nap. Összeszedtük a cuccunkat és haza felé indultunk. De egyszer csak egy hatalmas sikoltozó lány tömeg vett körül minket. Niall gyors kezelve a helyzete kiosztott pár autogramot. Én inkább próbáltam elbújni a tömegből de kiszúrtak. elkezdték ordítani hogy ugye én vagyok Niall barátnője. Mire Niall csak oda jött és megfogta a kezem. Szerencsére nem voltak olyan sokan,így gyorsan kitudtunk menni a tömegből,de ekkor valaki bordán vágott.

Sziasztok egy kicsit késtem mert nagyon elfoglalt a suli és ez miatt meg az ihlet hiányom miatt lehet hogy nem sokára vége lesz a blognak tudom hogy nagyon hamar de mondom nincs időm se ihletem. De addig is csak élvezétek amíg van blog. Még nem tudom mi lesz a vége és hogy lesz de érzem hogy nem biztos happy end lesz :S Addig is olvassátok és szombaton talán hozom a kövi részt :D Most nincs előzetes mert el voltam maradva és még nincs kész a 21. rész. Tehát most a fantáziátokra bízom :D Jó olvasást July xx

4 megjegyzés:

  1. Sziaa! Nagyon jó volt ez a rész és remélem hamar jön a kövíííí!! :D Kösziii!! <3

    VálaszTörlés
  2. nah jöjjön mááár a kövii!! köszii! :D

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon ó a blogod de hozd már a következő részt mert már türelmetlen vagyok és egész nap a blogodon lógok hátha hozod a kövi részt! És hozd minnél hamarabb! Köszi! ~Heni

    VálaszTörlés
  4. Na gyerünk jöjön már a kövi rész.:D nagyon izgatott vagyok:O

    VálaszTörlés