2012. november 14., szerda

23. Azért barátok maradhatunk?

23. rész- Azért barátok maradhatunk?


//Liam szemszöge//

Mindent elterveztem..... feleségül veszem Zsülit és akkor meglátja July mekkorát tévedett hogy nem engem választott... Beléptem a házba és egyből Zsüli szobája felé mentem. Amikor benyitottam éppen telefonált.

-Na most le kell tennem. Szia. Szeretlek.- majd letette
-Bocs hogy megzavarlak de valamit fontosat kell mondanom.- leültem mellé az ágyra
-Semmi, mondjad csak!- mosolygott
-Zsüli Kinsey leszel a feleségem?- és egy dobozt adtam neki a gyűrűvel. Egy darabig csak nézett kerek szemekkel majd megszólalt.
-Liam ez nagyon kedves tőled meg minden. Én nagyon szeretlek de csak barátilag.. Tudod nekem van barátom Magyarországon.. az előbb beszéltem vele..- hajtotta le a fejét
-Oh értem..- csuktam be a dobozt
-Nagyon sajnálom.- motyogta
-Azért barátok maradhatunk?- nyújtotta a kezét
-Ja persze.- felálltam és kimentem a szobából


//Niall szemszöge//

Felrontottam szobámba a bevágtam az ajtót. Leültem az ágyra és bámultam a falat. Hogy mondhattam neki ilyet? Egyszerűen igaza van én egy seggfej vagyok. szerencsétlen hogy bánthattam így. De valahol az agyam azt mondta jól tetem amit tettem hisz ő is mit csinált.. Nem értem ez túl sok.. Mit mondjak neki??


//Zayn szemszöge//

-Zayn!- simogatta a kezem
-Igen szívem?- bámultam a padlót
-Nem tudom hogy kerültem ide és nem tudom előtte mi történt egyszerűen nem emlékszem semmire. Kérlek!- egy nagyot nyeltem majd fejemet felemeltem. Mondani kezdtem volna amikor a nővér lépet be.
-elnézést de lejárt a látogatási idő.- takargatta be Fannyt
-Nagyon sajnálom majd mindent elmondok legközelebb. Szia.- álltam fel
-Szia. Szeretlek.- majd kimentem a kórteremből. Mikor kiléptem Antó ült kint a széken és egy nyakláncot nézegetett. Csak megálltam az ajtó mellet és neki dőltem a falnak. Sóhajtottam egyet amire Antó felkapta a fejét.
-Na  mi volt?.- csúsztatta vissza a táskájába a nyakláncot.
-Szerencsére nem emlékszik semmire. Mondtam neki pár dolgot hogy eszébe se jusson mi történt. Aztán megkérte hogy mesélje neki eddig mik történtek de szerencsére akkor lépet be a nővér.
-Értem.. De szerintem most kicsit szüneteltessük a dolgot. Kérlek.!Ez most neked és nekem is jobb lesz. Te tudsz Fannyval törödni én meg lerendezem a dolgokat Harryvel.-  fogta meg a kezem és mélyen a szemembe nézett 
-Ne... deee..- nyökögtem
-Kérlek csak miattam.- motyogta
-jól van.- bólintottam majd átöleltem.- Szeretlek ezt ne felejtsd.- simítottam meg az arcát
-Én is ... de most megyek még valamit el kell intéznem mielött haza mennék.- vette fel a táskáját
Ne vigyelek el kocsival?- próbáltam mosolyogni
-Nem kell.. inkább sétálok.- mosolygott majd elindult. Csak figyeltem ahogy távolodik majd már látni se láttam. Csak a futkosó orvosok és nővérek hada maradt a folyosón. Neki dőltem a falnak újból és lecsúsztam majd leültem a földre.









Sziasztok meghoztam az új részt :D Kicsit későn bocsi.. Mondjuk ez a rész egy ritka szar lett se gond xdd 
Előzetes: Azóta nem tudok olyan igazit nevetni se mosolyogni. Tudom hogy részben az én hibám is volt de akkor is 4 hónap alatt igazán felkereshetett volna. Sajnos mind a kettőnknek azok a hibái hogy túl féltékenyek és makacsok vagyunk. kövi rész 6 komi és 8 tetszik :D Jó olvasást July xx 

8 megjegyzés:

  1. Nem lett szar, csak rövidek a fejezetek :) Remélem hamar meglesz a komi, mert már nagyon várom a részt. Most olvastam el még csak az októberit is, azok is nagyon jók :)

    VálaszTörlés
  2. whááááá...Jó lett csajszi:)Nekem nagyon tetszik..Kicsit hosszabb is lehetne..:)xdd

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszett remélem hamar össze gyűlnek a komik már nagyon várom a kövi részt

    VálaszTörlés
  4. Nagyonjólett:)) Így tovább

    VálaszTörlés
  5. Jó lett te lány!!Kövit pls!!Kíváncsi vagyok!!

    VálaszTörlés
  6. Ez jó..Nekem tetszik csak kicsit rövidek a részek.xxKriszti

    VálaszTörlés
  7. Tökk jóó lett csak így tovább *.*:))):$$

    VálaszTörlés
  8. "Ha két embert szeretsz válaszd mindig a másodikat. Mert ha az elsőt igazán szeretted volna, nem szerettél volna bele a másikba.. :)"

    VálaszTörlés